Dag 3 av utfordringen! :)

Da er jeg alt på dag 3 av utfordringen min, siden jeg startet den 5.jan! 🙂
Har klart å holdt meg unna godteri + har vært flink  gått en tur på 30min hver dag 🙂

Dette skal jeg da fortsette å gjøre i 10 uker 🙂

 

Har gått på vekta og tatt mål av midje, lår, mage og rompe 🙂
Å ca hver 14.dag så skal jeg på vekta og ta nye mål, sånn at jeg kan se underveis på forbedringene 🙂

Så da blir det spennende å se hva resultatet underveis blir og ikke minst hva resultatet er etter 10 uker! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg