Uken som gikk :)

Ligger nå å slapper av på sofaen å har n skikkelig daff søndags-følelse. Vi reiser til Gøteborg i morgen så må bruke dagen i dag på å pakke i bagen det vi skal ha med oss. Jøran har en start følelse av at han begynner å bli dårlig, noe som er så veldig typisk. Men vi skal som sagt slappe av hjemme i dag, også får vi bare håpe formen hans er såpass i morgen at vi kan reise. Har gledet oss sånn til å dra til Gøteborg, så håper vi får det til. Imens Jøran ligger å halvsover på sofaen, tenkte jeg at jeg kunne gå gjennom hvordan uken min har vært. 

 

Ukens høydepunkt 

Det må være da vi fikk møte pappa på byen etter at han hadde vært hos hudlegen, hvor inngrepet hadde gått bra. Glede. 

Ukens opptur 

Da jeg følte at det gikk veldig bra med foten min da vi var ute å gikk på byen på nattåpent sammen med svigermor. 

Ukens nedtur 

Da foten min dagen etterpå ikke hadde det fullt så bra. Var vondt å veldig stiv. 

Ukens overraskelse 

Det må være da jeg skrev det veldig personlige innlegget mitt om pappa, og fikk veldig fine tilbakemeldinger og støtte. Var redd jeg kom til å få kjeft og slengt dritt etter meg, men gikk overraskede bra. Godt. 

Ukens sang 

Da må jeg si at den nye sangen til Miley Cyrus – Malibu. Den sangen er så utrolig fin. 

Ukens cravings 

Veldig rart men har så cravings på ballerina kjeks med blåbærlykke og frozen yoghurt med jordbær smak. Det er så godt. Kunne levd på det. 


Ukens tanke 

At jeg er veldig glad for at jeg har kjæresten min som jeg elsker over alt på denne jord. Og at jeg er så glad for at vi i familien min står så nær. 

Akkurat nå 

Nå sitter jeg i sofaen å slapper av med tv mens jeg ser på at Jøran ligger å sover på sofaen ved siden av meg. 

Mest leste innlegg 

Alt ordner seg til slutt 

God kveld 

Hvor går turen igjen nå 

 

 

 

Hva har dere gjort i helgen? Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg