On the road again! <3

God morgen alle sammen! 🙂 

 

Da er Jøran og jeg ferdig pakket, så nå setter vi oss i bilen å drar. Jøran føler seg såpass at han vil dra, det er nok ikke så veldig lurt, men han vil ikke bare sitte hjemme slik vi har gjort i en uke nå. Så han bestemte seg for at vi skulle dra for noen minutter siden. Ferden vår går altså nå til Gøteborg, hvor vi skal være til torsdag. Gleder meg. Håper formen til Jøran blir bedre og at foten min skal bli bedre. Da får jeg nesten dra av sted her. Klarer ikke å skrive på bloggen mens jeg sitter i bilen, da blir jeg bilsyk. Vil helst slippe unna det nå.

Ha en fin mandag alle sammen! 🙂 Blogges senere <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg