Avslappet dag

I dag så har vi hatt nok en veldig avslappet dag. Har bare sittet i sofaen å sett på tv og film stort sett hele dagen, har vasket klær og laget middag også da. Jøran er blitt verre, så han har ligget å sovet på sofaen i hele dag. Jeg har samtidig som man har sett på film og tv sittet å spilt på pc’en og sittet å surfet på internett. Bestilt to stykk gensere og ett par sko. Skulle egentlig kjøpe de i Gøteborg, men siden det ikke ble tur dit så ble de bestilt på nettet. Vurderer også veldig å få kjøpt meg en ny pc, min begynner å bli noen år, pluss er veldig treg noen ganger med å hekte seg opp når man sitter å skriver. Så har sittet å sett på noen i dag, men om Jøran sin form er litt bedre i morgen så skal vi innom butikken å se litt nærmere på de. Noen annet å se på de i butikken hvor man kan prøve ut å se litt mer hvordan de er, enn om du bare sitter å ser på nettbutikken. Ikke sikkert jeg kommer til å kjøpe noe enda da, men får se i morgen om hvordan jeg føler meg når jeg er i butikken. Hvordan er dere angående det med å kjøpe ny pc på? Noe spesielt dere ser etter osv ? Tar gjerne i mot tips. 

 

Hvordan har dagen deres vært da? Blogges senere <3 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg