Tar det i morgen istedenfor

Dagen i dag har gått til å gjøre akkurat det samme som i går. Hadde egentlig tenkt at vi skulle ut en tur i dag så jeg fikk innom den ene butikken for å se bedre på en pc som jeg vurderer å kjøpe meg. Jøran var ikke i slag i dag heller, så da hadde jeg ikke så veldig lyst til å dra han med meg ut (han som må kjøre meg ) Vi ble enige om at vi heller skulle innom butikken i morgen istedenfor. Var inne engang til på nettsiden for å se på den igjen å fant ut at jeg hadde tatt feil på lagerstatus. Viste seg at den jeg har lyst på hadde de ikke på lager, verken på Power eller på Elkjøp. Så da gikk jeg over en gang til for å se mer på den andre som det var prat om at jeg ville ha. Dobbelt sjekket flere ganger på lagerstatus, fikk til og med Jøran til å se på den, den er på lager. Så dagen i morgen bli da å stikke innom butikken å bare se den i virkeligheten om jeg føler at det er den jeg vil ha. Gleder meg!  Akkurat nå sitter vi i sofaen å ser på VG-Lista Topp20 fra Trondheim på VGTV. Veldig bra musikk. Ellers i kveld så blir det å fortsette å se på tv. 

 

Hvordan har dere hatt det i dag da? Blogges senere <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg