We are on the road again :)

Hei alle sammen! Idag så våknet jeg og Jøran ved elleve tiden, godt å kunne sove lenge. Ikke noe stress i det hele tatt. Deilig. Dagen ble startet med at etter frokost så dro vi ut på Power. Jeg skulle sjekke om hvordan den pcén jeg har sett på egentlig ser ut, om jeg liker størrelsen osv. Jeg likte den. Så da har jeg blitt en ny eier av denne her 

 

Elsker den 

 

Hadde også fått tidligere på morgenen en sms om at det ligger en pakke på butikken å venter. Så når vi allikevel var ute på byen så stakk vi innom å hentet den. Det var en av mine to gensere som jeg hadde bestilt. Glede. 

 

Etter litt om å men etter at vi hadde kommet hjem igjen, så fant vi ut at vi setter oss i bilen å kjører oppover til feriehuset til mamma og pappa på Averøya. For å være der i helgen. Føle at vi har litt ferie denne uken her, før arbeidet begynner igjen på mandag for oss begge to. Jeg må si jeg er veldig spent på hvordan det går for min del, siden jeg ikke klarer å gå 100% bra med foten min enda. Får bare ta det rolig. 

 

 

Veldig godt å komme frem til mamma og pappa. Skal bli godt å være her i noen dager. Ro i sjelen. Fikk servert litt kveldsmat når vi kom mens vi så litt på tv. Nå skal vi legge oss i senga. Imorgen tenker vi at vi skal sove til vi våkner, før vi etter frokost drar inn til Kristiansund. 

 

Hatt en fin dag idag? Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg