Solrik sommerdag

I dag så har vi hatt en veldig varm og fin dag. Vært ute i hele dag. Deilig. Tent bål for å brenne en del greiner. Jøran har hjulpet pappa en del med det, mens jeg har hjulpet mamma med å handle, lage middag og bake brød. I mellom tiden så har vi sittet på verandaen å bare nytt solen. Koset oss med vafler til lunsj. Har altså bare hatt en helt utrolig fin dag. Fått skikkelig farge også, noe jeg liker veldig godt. 

Nå sitter vi bare i sofaen å slapper av med en film og koser oss med snacks. Vi fikk også sjokoladefondant med mango sorbet som dessert. Utrolig godt. 

 

Fin lørdagskveld med familien. Nyter livet og kjærligheten fra de rundt meg her. Elsker dette. Blir rart å dra tilbake til Lillehammer igjen i morgen, men jobben kaller på mandag. Vel jeg satser på at jeg skal klare å komme meg på jobb på mandag, men foten min er fortsatt ikke bra. Så er som sagt spent på hvor lenge jeg klarer å holde ut på jobb, og om jeg i det hele tatt kommer til å klare det. Veldig vondt, hovent og blå enda. Men nok om det. Nå skal vi nyte siste kvelden her med mamma og pappa. Kos dere masse i kveld uansett hva dere skal gjøre.

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg