Ikke helt som jeg hadde tenkt

I dag var første dagen min tilbake igjen på jobb. Trodde jeg. Dagen startet hvert fall med at jeg brukte lang tid på å gå til jobb. Kom til jobb haltende med vond fot. Prøvde meg på å vaske rom. Brukte nesten to timer på ett rom. Alt for lang tid. Jeg fikk endelig kontakt med legesenteret etter mye opptatt signal i løpet av en lang periode. Fikk til slutt ordnet med time i morgen klokken 12. Endelig. Håper de kan finne ut noe mer av hva det er som er feil med foten min. Har gått for lang tid, den skulle vært bra igjen nå. Kanskje en annen lege hjelper, å kanskje ser noe annet enn fastlegen min. Det viste seg nemlig at legesenter mitt har tatt ferie denne uken her, så de oppga et annet ett som vikar. Så det er dit jeg skal i morgen. 
Jeg prøvde meg på jobb idag, til tross for at foten var fortsatt vond. De på jobben så det at jeg ikke hadde det så bra og at det var vondt. Fikk beskjed om av hun som har ansvaret denne uken her på jobb at jeg måtte dra hjem, de skulle fikse resten. Har så dårlig samvittighet for at jeg setter de i skikkelig knipe nå. Mye å gjøre idag. Hun sa ikke no fare, vi fikser dette, bare dra hjem. De så i hvert fall at jeg prøvde. Etter to timer på jobb, sitter jeg nå hjemme i sofaen med foten høyt og slapper av. Håper dette her ordner seg. Vil jo tilbake til jobb, men vanskelig når man ikke fungerer 100% å bare setter de andre i beit med å være så treig. Så da håper jeg at jeg kanskje får en ny uke med sykemelding denne uken her, og at det skal til for at foten min skal bli 100% bra igjen. Håper at dere har hatt en bedre dag enn det jeg har hatt. 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg