Gnikker vagina på ryggen og låret

Jeg og Jøran var jo på Sir Elton John konsert på Bystranda da vi var i Kristiansand. Hadde jo bare verdens magiske opplevelse med å se han opptre. Har sett på en del blogger om folk som forteller om innpåslitne mennesker. Hovedsak så går det i at det er menn som gjør det. Vel, her er det litt annerledes. Derfor tenkte jeg å fortelle dere nå litt om den opplevelsen. Ikke ta dette her ille opp, for jeg er ikke imot andre damer osv, men når jeg er ute å skal kose meg med å være på konsert er det ikke akkurat sånn her jeg vil det skal være. 

Det som først og fremst irriterer meg og la en bitteliten demper på den magiske kvelden akkurat der og da er hvor lite sosiale antenner mennesker har når de drikker alkohol. Innpåsliten dame som driver å gnikker vaginan sin mot ryggen og låret mitt på stranda, mens hun stryker og klapper meg på rompa mi. Og ikke gir seg når man bytter plass og går fem meter unna gang på gang, og jeg fikk til og med Jøran til å stå ved siden av meg til slutt (han sto noen meter fra meg) Og fortsatte da også litt foran han. Ta et hint, du er ekkel. En gjeng ungommer som sto å stirret og snakket høylytt om at “se på hu der da hun er..” når jeg seriøst står rett ved siden av og hører alt dere sier. Det trenger jo ikke å være at dere sa noe negativt, men det å snakke om meg som om jeg ikke hører noe av det dere sier selv om jeg står en halv meter unna og møter blikket deres er utrolig ubehagelig. Hallo, jeg er en person jeg også, jeg er ikke døv og jeg har sosiale antenner og får med meg når dere stirrer og snakker om meg. Fulle folk som hopper bakover på stranda i et forsøk på å gjøre et kult move, men egentlig ser skikkelig teit ut og treffer albuen sin på skulderen min så jeg nesten får sølt vin og øl på meg, men ender med at jeg rygger unna å forårsaker at vedkommende bak meg heller sin egen øl over seg selv *Flaut* Det mest irriterende må faktisk være mennesker, særlig menn, men også damer da i denne sammenhengen, som tar seg den retten å ta på oss. Altså heisann jeg står her jeg, og legger bare hånden min på rumpa di i sånn 15-20 sekunder. NEI, DET ER IKKE GREIT.  

Dette er ting som går igjen nesten hver gang jeg er ute og jeg er så lei. Så til alle som føler seg truffet, skjerpings!

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg