Uken som gikk

Ukens høydepunkt 

Det var at jeg fikk kjøpt ny pc. Jeg er nå eier av macbook air. Elsker den. 

Ukens opptur

Det var å dra til Averøya å være der i noen dager med mamma og pappa. 

Ukens nedtur

Det var og ikke kunne dra til Gøteborg på mandagen siden Jøran var syk. Gikk glipp av “Lotta på Liseberg” og Gabrielle konsert. 

Ukens overraskelse

At vi har hatt kjempefint vær mens vi var på Averøya, men her på Lillehammer så har det vært veldig blandet. 

Ukens sang

Denne uken her så er det Amanda Delara med sangen ” Gunerius” 

Ukens cravings

Denne uken her så har jeg hatt skikkelig cravings på smågodt og Oscar sylte brus med ananas-smak 

Ukens tanke

Bekymret over at foten min fortsatt ikke er bra enda. 

Akkurat nå

Vel akkurat nå når jeg sitter å skriver dette her for uken som var, så sitter jeg i sofaen med foten høyt og er litt lei meg for at jeg ikke klarte å fullføre å være på jobb (klarte bare to timer) også hører jeg på musikk. 

Mest lest innlegg

http://astjii.blogg.no/1499767373_god_morgen_alle_sammen_.html 

http://astjii.blogg.no/1499881817_ikke_glem_det.html

http://astjii.blogg.no/1499986179_we_are_on_the_road_again_.html 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg