Berg og dal bane dag..

I dag har jeg vært hos legen for en ny legetime. Endte med at jeg ble satt opp på ny røntgen imorgen pluss 10 dager sykemelding. Det var mye lenger enn jeg hadde tenkt. Får hvert fall bruke tiden på å komme meg helt igjen. Vil jo tilbake til jobb, har ikke lyst til dette. Spent på hva de finner imorgen. Må jo være noe som er feil siden det er tre uker siden å jeg er enda ikke bra. Håper de finner ut av det. Etter legetimen så var jeg så heldig å få kontakt med ei venninne som jeg ikke har sett på lenge. Så jeg fikk hun til å komme ned til byen. Utrolig koselig å få prate med henne igjen. Vi tok en matbit i parken før hun måtte hjem. 

 

Ble med Jøran hjem når han var ferdig halv fire. 

Nå sitter vi å slapper av i sofaen litt før vi skal gå å finne senga. 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg