Endelig fått svar

I dag startet dagen min med at jeg etter frokost gikk opp til sykehuset. Jeg skulle opp på røntgen avdelingen for å ta nye bilder av foten min. Registrerte meg å måtte vente i ca 30min før jeg kom inn. Tok bilder. Fikk beskjed om å sitte å vente, de ville ha en overlege til å se på det. Ventet i 5-10min. Fikk ny beskjed om at de ikke kunne se noe brudd, men at det må være en grunn for at det er vondt. Ble sendt ned på kirurgisk poliklinikk. Der ventet jeg i over 1 time før jeg kom inn. Endelig. Fikk vite hva grunnen til at det ikke er bra med foten min. Har forstrukket  ett leddbånd. Ikke rart man har vondt. Må si det er utrolig godt å få ett endelig svar på hva som er galt. Nå er det bare å ta tiden til hjelp. 


 

Etter mye venting på sykehuset så dro jeg ned i parken å slappet litt av der. Koset meg med ett glass med solo og en is i solen. Nydelig vær. Må nytes mens man kan.

 

Ble fort for varmt, så beveget meg nærmere bilen til Jøran. Akkurat nå i skrivende stund sitter jeg på en benk i solen å venter på at klokken skal bli dit henn at Jøran er ferdig på jobb. 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg