Avslappet..

Dagen i går gikk til å sitte på verandaen i sola og lese bok. Utrolig befriende og deilig. Godt man kan gjøre sånne ting selvom foten min ikke er bra. Kjenner det jeg savner å dra på jobb, men samtidig så er dette her godt også. Gjøre hva jeg vil når jeg vil, ikke stresse osv. Vil ikke dra på jobb heller uten at foten min er bra igjen. Kjenner det at når jeg driver å går mye så er foten vond og hoven. Ikke bra. Resten av dagen i går gikk til å grille på verandaen med Jøran etter at han var ferdig på jobb og hos frisøren. Ellers ble det tv-titting resten av kvelden. 

Dagen i dag er jeg veldig usikker på hva jeg skal bruke den til. Er litt overskyet her i dag. Så kanskje jeg fortsetter å sette meg på verandaen å sitte der å lese boken min. Veldig avslappende hvert fall. Får se utover dagen om man eventuelt finner på noe annet å gjøre. Som sagt, ikke noe stress. 

 

Hvordan planer har dere for dagen da? Noe spennende og morsomt som skal skje i helgen? 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg