Søndagstur <3

Hei alle sammen! 🙂 

 

I dag etter frokost bestemte jeg og Jøran oss for at vi ville ta en biltur. Vi tok derfor likeså greit en harry tur over grensa, Nærmere bestemt Charlottenberg. Fikk handlet inn masse drikke og litt forskjellig anna rart. Artig å bare ta sånne turer inni blant også når man har tid og mulighet til det. 

Fant ett så utrolig fint skilt at jeg bare måtte ha det. Veldig. 

Ble en del poser med masse rart oppi. He he. 

Her er det som ble kjøpt av drikke varer. Ølen og pepsi er Jøran sitt, mens zingo er min. Det er så godt det. Det er noe av det beste jeg kan drikke når jeg er i Sverige. Endelig hadde de den på boks.

Skilte har allerde kommet på plass på hyllen vår over tv`en. Bare så fint. 

 

Vi kom nettopp hjem igjen nå å sitter nå å slapper av litt med tv. Jøran går gjennom noe mail på pc`en sin mens jeg sitter på mac´en min. Ellers så har helga mi vært veldig bra. Håper dere har hatt en fin helg? Gjort noe artig? 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg