God morgen!

Da har man fikset og ordnet seg sånn noe lunne, bare finishen igjen men det tar jeg før jeg går ut døra. Fikk ringt legekontoret mitt idag, med beskjed om at fastlegen min fortsatt er ute i ferie. Typisk. Fikk time hos noen andre klokken 13 allikevel da. Må gå gjennom det som ble sagt på sykehuset da jeg jeg var på røntgen og kirurgisk poliklinikk. Var prat om at jeg kunne ta en operasjon, men sånn som han jeg var hos prata om det så hørtes det ut som at det var noe som kunne skje langt ut. Men jeg må si det høres bedre ut å få tatt den operasjonen nå å være sykemeldt til jeg er bedre. Enn at jeg for eksempel nå skulle ha gått på jobb igjen også risikerer jeg at foten min aldri blir bra igjen, fordi den blir belastet for mye. Å at det da kan ta opptil måneder og år før jeg er hundre prosent. Det er for lenge. Vil derfor heller se om jeg kan få tatt den operasjonen nå å være sykmeldt til den er bra, for så komme tilbake igjen på jobb å være 100% frisk igjen.  For sånn som ting er nå så klarer jeg fortsatt ikke å gå normalt. Halter fortsatt, smertene kommer å går, hevelsen kommer etter mer som jeg belaster den, og klarer ikke å bære tungt. Alt dette her er med på at jeg, om jeg skulle dratt på jobb nå, hadde vært så treig å ikke fått gjort ting i det tempoet jeg pleier å jobbe i. Å når hotellet er fullt hver dag så er det ikke bra at de har ei som går haltenes rundt å ikke får gjort jobben sin, da er det bedre at de får inn en ekstra person som er frisk og rask. Er min mening da. Men skal som sagt til legen i dag. Da blir det vel prat om veien fremover. Får vel også ny sykemelding vil jeg tro, siden den går ut på onsdag. Sånn som foten er nå så har jeg fortsatt ikke nubb sjans til å klare å jobbe. 

Nå tenkte jeg at jeg skulle få i meg no frokost hvert fall. Så skal jeg slappe av litte grann før man må ta siste finishen å gå ut døra på vei til legen. Håper dere får en fin dag uansett om dere skal jobbe eller har ferie! 🙂 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg