Enda en uke til

Da har man kommet hjem igjen fra byen og legetime.

 

Etter legetimen stakk jeg innom hotellet for å informere om at jeg nå er sykemeldt en uke til. Fått beskjed om at jeg skal ta smertestillende, bruke støttebandasje igjen pluss krykker. Også må jeg få tak i balanse pute. Operasjon er ikke aktuelt så må bare ta tiden til hjelp. Det viktigste er at foten blir bra igjen, og at jeg kan jobbe igjen, samme hvor lang tid det tar. Vil bli frisk. 

 

Nå sitter jeg å slapper av på sofaen mens Jøran er å hjelper faren sin med å kjøre noen lass til rovremyra. Ellers idag så blir det jo bare å fortsette å slappe av med foten høyt. 

 

Blogges senere <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg