Avslappet dag med kos

I dag ble det ikke lenge man fikk ligge på verandaen å sole seg. Plutselig kom en liten dråpe på låret mitt, å før jeg viste ordet av det så fosset det ned vann. Resten av lesingen i boken gjorde jeg inne på sofaen. Like etter at Jøran kom hjem fra jobb, så la han seg på sofaen å sov en times tid ca. Vi reiste så til Strandtorget en tur. Fikk tak i balanse pute og ankel støtte. Ble også til at mens vi var der så tok vi like så greit middagen vår der. Koselig å gjøre sånne spontane ting syns jeg. Nå sitter vi i sofaen å slapper av med tv. Ser på enda ett av våre favoritt program. Denne gangen her sitter vi å ser på ” Allsang på Skansen”. Utrolig koselig å se på sånne program syns jeg. Er så mye bra musikk, fra folk man har hørt før og som man ikke har hørt om før. Disse to programmene her ” Allsang på Skansen” og ” Lotta på Liseberg” hadde jeg aldri sett på før. Er Jøran som har fått meg til å se på dette siden det er hans favoritt program. Da ble det veldig naturlig at det har blitt det for meg også. Herlig når det kan bli sånn. 

Håper dere har hatt en fin dag? Uansett om dere har jobbet eller hatt ferie. 

 

Blogges senere <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg