Liten oppsummering..

Hei alle sammen 🙂 

 

På søndag ble det en forholdsvis avslappet dag. Var også innom svigermor for å høre om hun skulle ha noe på butikken. Vi dro derfor til Øyer, siden der er det søndagsåpent, svigermor ble med. Veldig koselig at hun ville bli med. Fikk også vase og blomster av henne. Utrolig koselig og snilt. 

 


Ellers av søndagen så gikk det til å slappe av hjemme med take away mat og film. Koselig. 

 

Mandagen mens Jøran var på jobb så tok jeg meg en gåtur opp til mamma og pappa en tur. Prøvde meg uten krykker for å se hvordan det funket. Da Jøran var ferdig på jobb så kom han opp til oss, vi spiste middag der. Etterpå så dro jeg, Jøran og mamma til Moelv en tur. Der ble vi hele kvelden for å hjelpe til i festlokale. Storesøstera mi Aud-Eli og hennes mann skal gifte seg på lørdag (på bursdagen min) dobbel feiring på lørdag med andre ord. Men heldig var de som allerede fikk nøkkel i går. Så vi hjalp til med borddekking og litt pynting og Jøran fikk i gang anlegget som var der. Kom vel hjem rundt halv 11 på kvelden. Da var det bare å slappe av litt før vi fant senga. 

I dag så hadde jeg time på Aktivklinikken hos fysioterapeut. Gikk opp dit uten krykker idag også. Etter timen så dro jeg til mamma og pappa en tur. Satt der litt før vi dro ned på Lundegården. Holdt mamma med selskap mens hun vasket etter selskapet som hadde vært der på lørdag. Da mamma kjørte meg hjem stakk vi innom en blomsterbutikk for å kjøpe blomster til bryllupet. Men dårligere service har jeg ikke vært borti. De var potte surere da vi kom inn dit å da vi kom til kassen etter å ha funnet noe å spurte de om råd fikk vi bare surt tilbake ” vi gjør ikke det i dag vi stengte egentlig i går men vi lat dere få handle på egenhånd”  Greit nok det at de egentlig dreiv å stengte fortsatt for vinteren, men det går ann å smile og være blid for det om. Men vi fikk nå hvertfall tak i det vi skulle. 

Nå sitter jeg ute på verandaen å bare nyter solen. Herlig vær ute. Jøran kommer snart hjem fra jobb, så må snart prøve å finne ut hva vi skal ha til middag i dag da. Må hvertfall ta av noe vi har, men er vanskelig å bestemme seg. Kanskje jeg bare skal vente til Jøran kommer hjem så kan vi være to om å bestemme. Ellers idag så blir det bare å slappe av hjemme tenker jeg. 

 

Blogges senere <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg