Fremgang og sesong i gang igjen

Hei alle sammen! 🙂 

 

 

I dag så har dagen min gått til å slappe av pluss har hatt time hos fysioterapeuten min, hvor han har behandlet foten min og gitt meg noe nye øvelser som jeg skal gjøre. Begynner å kjenne at det er ting som skjer. Etter timene jeg har hatt så merker jeg på foten at han har vært å trykket på og er litt stiv, men etterhvert så blir det litt lettere. Men tar ikke lang tid før den er stiv igjen. Er fortsatt noen ganger at det kan komme noe som ligner elektrisk støt gjennom foten, i noen sekunder, før det er borte igjen. Er på bedringens vei, går sakte men går fremover. 

 

Ellers i dag så har ikke dagen min gått til så veldig mye annet egentlig. Bare prøvd å slappe av. Nå sitter jeg og Jøran i hver vår sofa og ser på hockeykamp. Jøran har koblet pc´en sin til tv slik at vi kan se på kampen begge to. Champions hockey league har begynt å der spiller ene yndlings laget vår, Frölunda. Endelig er sesongen i gang. Glede i heimen. 

 

 

 

Blogges senere <3

 

 

[ugyldig bilde: signatur]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg