Fredagskveld på sitt beste

Hei igjen alle sammen 🙂 

 

Har dere det bra? Dere gjør denne fredagen her da? Har dere noen spennende planer for helgen? 

 

Vet dere hva? Jeg er så stolt av meg selv nå. Jeg har for første gang langet muffins helt fra bunn av helt alene. De ble kjempe store og fine. Gleder meg til å smake på de <3 Fant en kjempe enkel oppskrift og tok bare ca 20min. 

Om noen vil ha oppskrift på den så kan jeg legge den ut i ett eget innlegg. Ble veldig fornøyd hvertfall. 

 

Blogges senere <3 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg