“Det er min dag idag, herregud for en herlig dag”

Hei alle sammen 🙂 

 

Jeg er så glad, jeg bare “hopper” av glede og er helt i ekstase. Jippi. Endelig så er dagen kommet. Jeg er ett år eldre. Det er bursdagen min i dag <3 Selvom jeg nå ble 29år så blir jeg aldri voksen når det gjelder bursdag. Blir som ett lite barn igjen. Herlig. Elsker dette. Blir sånn her når det gjelder julaften også. 

Kommer nok ikke til å få noen gaver i år, siden i dag på bursdagen min så skal vi også ferie bryllupet til ene storesøstera mi. Så er jo egentlig deres dag idag, er de vi skal feire idag. Så min bursdag må nok sånn sett settes på vent tror jeg. Men blir uansett dobbel feiring da. Bursdagen min og bryllup. Gleder meg

Jeg våknet klokken halv 9 å var lys våken, Jøran ligger fortsatt å sover. Vi kommer nok til å dra til Moelv litt tidligere enn selve festen starter. Siden Jøran er lydmann så må han inn tidligere for å sjekke at alt fungerer som det skal, før hovedpersonene ankommer. Men før den tid, etter at Jøran har våknet, så blir det frokost også ordne seg til festen. Siden vi må dra tidligere så må vi være ferdig pyntet og fikset før vi drar. Mens jeg venter på at Jøran skal våkne så skal jeg bare slappe av med litt tv. Også må jeg vel kanskje smake på en av muffinsene jeg baket i går. Hehe! 
Dette kommer bare til å bli en helt sykt bra bursdag uansett. Unnskyld nå har jeg sagt bursdag mye. Men seriøst…. Det er jo bursdagen min. Æææææ, glede. Elsker denne dagen her. 


Dette her blir nok eneste innlegget mitt idag, vil ikke sitte å blogge under festen. Så tar det heller igjen på søndag. Ha en fantastisk lørdag og helg videre. Det skal jeg hvertfall. Hehe 

 

Blogges senere <3

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen.
      Kjøkkenet ditt ser kjempefint ut 🙂 Må ha vært hyggelig å våkne til at han har pyntet så fint for deg <3
      Håper du tok feil, såklart du må få gaver, selvom det også feires bryllup!
      Så digg å sove lenge på bursdagen sin, kommer godt med når det vel blir fest til tidlig morgen.
      Håper du hadde en fin dag og hyggelig feiring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg