Dagen derpå :)

Hei alle sammen 🙂 

 

I dag så har vi vært i moelv å ryddet etter festen i går. Vi var en gjeng på ca 10-15 stykker som hadde samlet seg i lokalet for å rydde idag. Først så hadde vi en sen frokost / lunsj med rester fra koldtbordet. Jeg var bare med å satt å såg på. Har så vondt i foten idag etter å ha gått på høye hæler igår, at foten idag var vond, hoven og farget. Så måtte gå på krykker. 

Festen igår var bare helt fantastisk. Hadde det så morsomt. Mange fine taler. Live musikk, karaoke og dansing. Vare for å oppsummere litt. Jeg fikk desverre ikke tatt noen bilder. Ville bare nyte festen. Det ble en fantastisk feiring av bryllup og bursdag. De sang bursdagssang for meg, kjempe flaut men veldig stas. Fikk også en gave fra søstera mi som var bruden. Koselig. Ellers var det ikke noen flere gaver jeg fikk (ikke enda hvertfall, he he) Men det går helt fint, hadde ikke forventet den gaven jeg fikk eller sang heller jeg. Så utrolig koselig uansett. 

 

Nå sitter jeg og Jøran å ser på opptak fra stjernekamp som gikk i går, å slapper av. Merker at kroppen er sliten selvom man ikke drakk så mye, men vi er ikke vant til å være oppe til 2 på natten. Så skjønner ikke de andre som holdt på til klokken 3-4, for så å fortsette festen en annen plass til 7-8. Men men man er forskjellige, noen tåler mer en andre og noen holder ut  lenger enn andre. Var en bra kveld lell. 

 

Blogges senere <3. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg