Litt tilbakefall…

Hei alle sammen! 🙂 

 

Nå sitter jeg å slapper av i sofaen å ser litt på tv etter en liten treningsrunde. Godt å ikke ha noe å gjøre akkurat nå. Foten min er vond i dag, vært det den siste uken. Tok visst virkelig på å gå på pen sko med litt hæl på på lørdag. Den har hovnet opp mer og ikke fått noen fin farge. Godt det ikke er for mange dager til jeg skal til Gjøvik på MR. Planen min idag er å egentlig ta det med ro, men siden mamma og pappa dro opp til Averøya igjen idag for å ta seg av onkel litt, så må jeg til Lundegården idag å vise frem lokalet til noen som skal ha selskap der i midten av september. Så det må jeg bare ordne. Utover det så kommer dagen min til å slappe av med foten min og lage middag til Jøran kommer hjem fra jobb. Ble veldig kort og litt rotete innlegg kanskje, men slikt som skjer noen ganger. 

 


Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg