Høsten kommer <3

God morgen mine skjønne lesere! <3 

 

I dag så hadde jeg egentlig tenkt at jeg skulle sove lenge, men ikke så lenge at jeg ville ha blitt stresset resten av dagen. Det skjedde ikke. Jeg våknet helt av meg selv ved 9 tiden, men der å da syntes jeg det var litt tidlig å stå opp av sengen. Det var så godt å bare ligge under dynen å bare ikke gjøre noe som helst. Jeg lå der faktisk i en time uten at jeg var klar over det, å hadde egentlig ikke tenkt at jeg skulle ligge så lenge, men må ærlig innrømme å si at det var veldig godt.

Vi er jo nå faktisk kommet til den første dagen i september, å det begynner for alvor å bli høst ute. Det er så fantastisk. Fargene begynner å komme frem og det blir kaldere ute. Da er det ekstra koselig å tenne masse lys inne på kvelden (jeg gjør det uansett årstid da, men syns det er ekstra koselig på høsten og på vinteren) Det som også er litt stas når det er høst og vinter er at man kan ta på seg ullgensere og varme gensere, slik at du blir ekstra god og varm. Elsk. Jeg liker egentlig alle årstidene, men synes høst og vinter er så nydelig. Kjenner litt at jeg gleder meg til jul allerede, selvom det er noen måneder til enda. Blir faktisk første julen hvor jeg ikke skal pynte min egen leilighet til jul, men at jeg og Jøran skal gjøre det sammen her hjemme hos han (siden jeg har flyttet inn hos han) Så gleder meg til å se hvordan det blir. MEN er jo ikke jul enda da.. Så får ta høsten først og nyte den. Det er også faktisk ganske fantastisk å ta bilder ute når det er høst, det blir så fint, og naturen er så nydelig. Masse forskjellige farger ute. For ett par år siden så var jeg ute på tur med mamma og pappa, å da tok jeg dette bildet her, fikk høre fra mange at det var kjempe fint men var ingen som helt trudde på at det var jeg som hadde tatt det bilde, men det var meg. 

 

Se så nydelig da <3 

Planen ellers i dag er at man skal til trene litt med fysioterapeuten, også skal jeg i hallen på hockeykamp. Mer får jeg dessverre ikke tid til, men slik er det når helgen er så å si fullbooket. Godt å ha ting å gjøre så man slipper å sitte hjemme å tenke for mye. Godt man har folk rundt seg. 

Håper dere alle får en fin helg. Kos dere masse uansett hva dere skal gjøre. Nyt den! 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg