God helg <3

God søndag alle søte leserne mine <3 

 

 

Hvordan har helgen deres vært? Håper dere har kost dere masse. Jeg har hatt en veldig fin helg, men veldig fullbooket opp. Så beklager det at jeg ikke har fått skrevet noe innlegg i helgen, men har rett og slett ikke hatt nok tid til å sette meg ned sånn som jeg sitter nå å bare slappe av og skrive.


Helgen har gått til å være frivillig i ishallen under hockey tournament. Det har vært to hockey kamper på fredag pluss to kamper på lørdag. To svenske lag pluss Lillehammer IK og Storhamar. Det som har vært så fint med å kunne hjelpe til i hallen denne helgen her at jeg faktisk har sittet på en stol ved inngangen å tatt imot billettene og sponsorer. Så da har det gått veldig bra med foten min, at jeg ikke har stått mye rett opp å ned på hardt gulv. I tillegg i helgen så har jeg også vært innom Lundegården og overlevert nøkkel til ei som skal leie lokalet i dag (søndag) for komfirmasjon. 

 

I dag så sitter jeg og Jøran nå foreløpig i sofaen å slapper av, noe vi ikke har fått gjort så mye av i helgen. Klokken tre i dag så er vi blitt invitert til svigermor på middag. Det blir veldig koselig. Vet ikke hvor lenge vi blir der, så får se hva vi gjør ellers i dag. Tar det litt som det kommer. 

 

Ha en fin søndag videre alle sammen, blogges senere <3 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg