Mandagen oppsummert

God kveld søte lesere <3 

 

 

Nå sitter jeg og Jøran å slapper av med litt tv. Fotballkamp og tent lys i leiligheten. Er så koselig siden det er grått og kaldt ute, så hjelper det å ha det godt å varmt inne og koselig se tente lys. Godt å slappe av. Kjenner kroppen min trenger det. Den skulderen min er ikke bra. Prøvde å få tak i fysioterapeuten min idag, for å høre om han kunne se på den, men har ikke fått noe svar. Pratet litt med mamma å fortalt henne hva som har skjedd. Hun forslo med en gang at jeg må kontakte en kiropraktor. Så i dag så har oppgaven min og treningsturen min vært at jeg gikk til byen til kiropraktoren å spurte om det var noe ledig time hos de. Var fullt idag, men var så heldig at jeg har fått time imorgen klokken 1140. Gruer meg litt, men skal bli godt å få fikset problemet. Er vondt. Det var komfirmasjon i Lundegården i går, men på grunn av ankelen min og nå skulderen min, så har ikke jeg sjans til å klare å vaske lokalet før det skal være minnestund der på onsdag. Så jeg var så veldig heldig at ene tante ungen min har sagt ja til å hjelpe meg. Hun kommer imorgen etter at jeg har vært hos kiropraktor, å hjelper meg før venninna mi kommer å henter nøkkel imorgen ved 17 tiden for at de skal gjøre i stand lokalet til onsdagen. Godt å kunne hjelpe venninna mi når hun trenger lokalet. Også er det utrolig godt at jeg får hjelp jeg også. Setter pris på det når man ikke får det til selv.

Mamma og pappa kommer også hjem imorgen etter å ha tilbringt litt tid med onkel etter at kona hans ble borte. Godt at han får litt hjelp i en tung tid og at han har hatt folk rundt seg. Godt man kan hjelpe andre som trenger hjelp uansett hva det er. Om det er bare å være til stede, om det er noen som lytter eller om det er noen som hjelper til med å ordne ting og tang. 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg