lang stresset dag, – avslappet kveld!

God kveld søtinger <3 

 

 

Nå ligger jeg på sofaen å slapper av etter en nokså lang og hektisk dag. Først i dag så dro jeg til kiropraktor, som knakk og masserte nakken/skulderen min. Var veldig ubehagelig og vondt, men på en annen måte så var det litt godt også. Fikk beskjed om at jeg skal ha ny time igjen på torsdag. Etter kiropraktor timen så dro jeg til stasjonen for å vente på at ene tante ungen min skulle komme med toget. Veldig koselig. Vi gikk sammen opp til Lundegården hvor hun hjalp meg med å vaske og rydde etter konfirmasjonen som var der på søndag. Såg egentlig ikke så veldig dårlig ut, men må alltid vaske over uansett. Var der i over 6 timer. Satt veldig lenge å ventet på at de som skulle ha nøkkel idag skulle komme. Fikk vist de hvordan ting funker å hvor ting er hen. Så fulgte jeg snuppa mi tilbake til stasjonen slik at hun fikk tatt bussen hjem. Etterpå kjente jeg veldig på kroppen min at jeg ikke hadde klart å skulle gå hjem igjen. Veldig øm i nakken og skulder etter at det har blitt behandlet, pluss foten min begynte å verke. Heldigvis så kom mamma og pappa hjem ved 5 tiden, så jeg da jeg ringte mamma ved halv 7 tiden etter at tant ungen min hadde dratt med bussen, så var hun kjempe snill å kom å hentet meg. Visst ikke så veit jeg ikke helt hva jeg hadde gjort, siden Jøran måtte på brannstasjonen klokken 18 på kurs. Har nå ligget en stund allerede på sofaen å slappet av, noe som var og er (ligger fortsatt på sofaen) veldig godt. Men er liksom ikke før nå at jeg har orket å ta opp mac´en for å blogge. Kroppen trenger litt tid etter sånn kiropraktor time til å slappe av, og siden jeg ikke fikk dratt hjem rett etter timen, så ble det på en måte ikke helt samme. Er ikke det samme å sitte i en stol som det er å ligge på sofaen. Men men er jo slik som skjer når man har ting å gjøre. Veldig veldig glad for at jeg fikk hjelp av tante ungen min til å vaske. Hadde ikke klart det selv, å om jeg måtte ha gjort det så hadde jeg jo brukt flere timer bare på en liten del av det. Heldigvis så har hun sagt at hun kan hjelpe meg på torsdag også om det trengs etter minnestund i morgen. Setter jeg utrolig stor pris på. Om ikke det blir nødvendig så skal vi uansett møtes på torsdag etter at jeg har vært hos kiropraktor å gå litt i byen å slappe av etterpå. Alltid koselig å tilbringe tid med de man har mulighet til å møtes. Ikke så ofte man sees selv om man ikke bor så langt unna en del av tante barna mine. Jeg har to som bor i Oslo, fire som bor i Moelv (hvorav ei er halvt i Biri også), også er to stykker her på Lillehammer. Så selvom avstanden ikke er stor så er det ikke ofte man ser de allikevel. Man har sitt å styre med, men så er det like koselig hver gang vi ser hverandre  igjen. 

Nå ligger jeg som sagt på sofaen å slapper av og venter på at Jøran skal komme hjem igjen. Aner ikke hvor lang tid kurset tar, men håper han snart er hjemme igjen. Vi har ikke fått spist middag siden ting på Lundegården tok litt lenger tid enn vi hadde sett for oss å plutselig så måtte Jøran dra hjem for å fikse seg til kurset. Slikt som skjer, men kjenner det skal bli godt med mat når han kommer hjem. Har en mage som er sulten, å ja jeg vet jeg kan spise før han kommer hjem, men jeg liker helst å spise sammen med Jøran, så slipper han å spise alene også. 

Ligger også å tenker på dagen imorgen. Mamma kommer å henter meg imorgen. Turen går til Gjøvik på MR. Kjenner jeg er spent på hva de finer ut av. Om de finner ut av hvorfor jeg har gått så lenge med en vond og hoven ankel. Så har litt blanda følelse om morgendagen. Men går jo bra. Glad for at jeg har med meg mamma. Setter utrolig stor pris på det hun og pappa gjør for meg. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten de. De er bare gull verdt. Glad for at akkurat de er foreldrene mine. 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg