Oppsummering og litt bildedryss

God kveld søte mennesker <3 

 

 

Da er jeg tilbake igjen med innlegg skriverier. Vært stille noen dager. Grunnen til dette er fordi det har skjedd en del pluss vært lange dager, så har ikke hatt sånn tid til å kunne sette meg ned å skrive innlegg, slik som jeg har nå. Nå sitter jeg å slapper av på sofaen å er klar for å se på hockeykamp på tv´en. Da er sesongen offisielt i gang. Deilig. For Lillehammer sin del så starter den ikke før på søndag, men godt at det nå er i gang. 

 Tenkte jeg nå skulle oppsummere litt de siste dagene. jeg starter med onsdagen. Det var dagen da jeg var i Gjøvik. Fikk mamma til å kjøre meg, utrolig snillt. Var å tok MR, ble en matbit og noe shopping mens vi var der. 

 

 

 

 

Det ble en lang dag, å når vi endelig kom hjem så var jeg veldig sliten, hadde smerter i foten og skulderen min verket litt. SÅ resten av kvelden så lå jeg å halv sov på sofaen.  På torsdag så ble det nok en lang dag.
 

 

Da gikk turen først til legen, hvor de allerede hadde fått svaret fra MR. Utrolig hvor fort det gikk, siden de antok at det ville ta opptil en uke. SÅ veldig imponert. Godt å endelig få ett svar på hva det er som er feil. Så ble også sykemeldt i tre uker til. Er nå fysioterapeuten min som nå må finne ut av hvordan han vil behandle meg fremover. Etter legetimen så stakk jeg innom jobben hvor jeg fikk pratet med sjefen. Godt å kunne prate med henne å kunne gi henne ett svar på hva det er som er galt. Fikk også levert ny sykemelding til henne mens jeg var der. Etterpå så var det å gå til Risheim for kiropraktor timen min på grunn av nakken og skulder. Fikk knekt opp litt mer pluss fikk 6 nåler i muskelknuten min. Ubehagelig men samtidig veldig godt / vondt på samme tid. Etter den timen så dro jeg til stasjonen for å vente på at tante ungen min skulle komme med bussen fra skolen. Vi gikk sammen til Lundegården, hvor mamma allerede var i gang med å vaske. Jeg satt på en stol å slappet av mens mamma og tante ungen min vasket hele lokalet etter minnestund som hadde vært på onsdag. Etter at de var ferdig med å vaske så tok jeg og tante ungen min en tur i gågata for å se litt, mens vi ventet på at Jøran skulle bli ferdig på jobb. Vi satt på med han hjem til oss hvor vi var i ca en time før vi dro opp til mamma og pappa på middag. Utrolig koselig og god mat. Der var vi til rundt ti på kvelden. Da satte vi oss i bilen å kjørte tante ungen min hjem. Da vi kom hjem igjen så var det litt avslapping på sofaen bare før jeg gikk å fant sengen. Var så kald, så la meg under dyna å leste bok. 

I dag så har jeg bare ligget i sengen å sløvet. Sov lenge, noe som var veldig godt. Ble også liggende der lenge mens jeg leste bok. Litt utpå dagen så dro jeg til Lundegården for å overlevere nøkkel til de som skal ha konfirmasjon i lokalet vårt imorgen. Ellers så har jeg og Jøran spist middag pluss vært å kastet noen visne planter utenfor Lundegården slik at det ser litt bedre ut til konfirmasjonen. Rakk å komme hjem igjen til hockeykampen startet på tv´en. 

 


Blogges senere <3 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Fin blogg.
      Vil du titte innom meg og lese mitt siste innlegg eller flere ^
      Tør du slippe andre inn , har lagret innlegg som savner deg eller kanskje jeg bytter overskrift til det river i meg ,å være kreativ ,naken og sårbar ,alle har en mørk siden som publiseres fortløpende
      Ha en flott kveld og helg
      Fra Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg