God helg <3

God kveld søte mennesker <3 

 

 

Vil starte med å ønske dere alle en riktig god helg. Håper dere har hatt en fin helg så langt?  Min helg har så langt vært veldig bra. I går så startet kvelden med å slappe av hockeykamp og bare kose seg med tv resten. I dag så startet det med at jeg og Jøran sov lenge. Guud så godt det var. Ingenting er bedre enn å kunne ligge lenge å sove sammen med kjæresten når han har fri fra jobb. Deilig. Etter en litt sen frokost så dro vi til skeidar for å hente stressless stolen som svigermor skulle ha. Vi overrasket henne med å komme til henne med den å sette den sammen. Godt å kunne glede henne med det. Den stolen hun har hatt var over 30år gammel pluss ryggen begynte å gå litt fra hverandre så hun ble sittende skakt. Så da var det veldig på tide at hun fikk en ny. Etter at stolen ble satt sammen så dro vi på butikken for å handle inn mat for svigermor til helgen. Vi fikk også servert middag med dessert etterpå. Koselig dag

Nå sitter jeg og Jøran å bare nyter lørdagskvelden med å se på “Stjernekamp”. Har også fått tak i en ny lykt idag, som faktisk heter Astrid. Utrolig morsomt, å den er fantastisk fin. Så nå er lys tent i leiligheten, og vi bare nyter hverandres selskap. Helt herlig å ha det sånn. Er så utrolig glad for at jeg har Jøran i livet mitt. Vet  ikke hva jeg skulle gjort uten han. Han er bare helt fantastisk. Han er tålmodig med meg etter at jeg nå har vært sykmeldt i så lang tid, å har hatt smerter og klaget litt, å hatt mine dårlige dager. Men Jøran har bare støttet meg å vært her for meg. Setter jeg utrolig stor pris på. Takk Jøran <3 

 


Ble veldig mørkt bilde, men lykten “Astrid” er hvit. Er så fin synes jeg hvert fall. 

 

Alltid like koselig å tenne lys nå når det er høst og mørkt ute på kveldene. Elsk

 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg