Laget min egen bule

God kveld mine kjære søte lesere <3 

 

 

Nå sitter jeg å har laget klart en slags liten bule inne på soverommet. Har ordnet i sengen slik at det er som en gigantisk stor pute (slik at man sitter/ligger godt i noen timer) lagt klar fjernkontrollene til tv´en, gjort klart saft glass og noe snacks. Du skjønner det at Jøran er jo leder i sameiet som vi bor i, å han skal ha styremøte hjemme hos oss i kveld klokken 18. Derfor kan ikke jeg sitte på stua å surfe på nette, høre på musikk eller se på tv. For de skal ha styremøte på spisebordet vårt som er på kjøkkenet / stua. Har kjøkken og stue i åpen løsning. SÅ da når de har styremøte så må jeg gjemme meg inne på soverommet. Går greit det så lenge jeg har noe å gjøre på mens jeg er der. Noen ganger så kan det ta 3 timer, å andre ganger bare 1-2. Er helt an på hva de skal ta opp og om det er noen av de andre som har noe nytt. Nå er det i tillegg noen nye i styret å da kan det hende det tar litt tid. Men så lenge jeg har mac¨en og tv´en så klarer jeg meg lenge jeg. 

Tidligere i dag så var jeg hos kiropraktor igjen for å knekke nakke og skulder igjen, før man dro til Lundegården for å holde mamma og tante ungen min med selskap mens de vasket lokalet etter konfirmasjon. 

 

 

 

I går så sov vi lenge, det var utrolig godt. Ingenting er som å sove lenge. Men kjenner litt på det at skal bli godt når jeg kan komme inn i rytmen igjen på det med å jobbe osv. Ha en normal dag igjen. Man blir litt utta for av å kunne sove lenge om morgenen og være lenge oppe på natta, selvom jeg prøver å stå opp tidlig å legge meg tidlig bare slik at det ikke skal bli en brå overgang når jeg kommer i jobb igjen. Men er godt å kunne ha det slik også. Både positivt og negativt. Ellers i går så gikk dagen til å bruke stemmeretten i valglokalet, før vi dro til hallen på hockeykamp. Godt at sesongen endelig er i gang igjen. Å det smakte ekstra godt da det var L.I.K – gutta som vant etter overtid og straffer. 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg