Høst dag med regn

God morgen søte mennesker <3 

 

 

I dag så klarte jeg faktisk å våkne av vekkerklokka mi som ringte klokken ni. Utrolig. I går så skrudde jeg den av å sovna igjen faktisk. Så veldig fornøyd med meg selv at jeg klarte å våkne nå og sto rett opp. Klapp på skulderen til meg selv. 

Det er virkelig trist vær ute nå. Regner i dag også, noe det har gjort hver dag i flere dager nå. Skikkelig trist høst vær. Men skal klare å benytte tiden selv om jeg. For planen min først i dag er å dra til byen slik at jeg er der ca klokken 11. Skal møte mamma i byen etter at hun har vært hos syns undersøkelse. Vi skal gå litt å se i butikker og ta en lunsj tenkte vi. Blir koselig

Ble ett veldig kort innlegg, men tar resten av dagen senere idag ( vet ikke hva som skal skje ) Men nå får jeg nesten logge av mac´en, må få i meg litt frokost og ordne meg før jeg skal ut døra her. 

 


Blogges senere <3 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Bruk dagen slik du ønsker og bare du kan 🙂
      Vil du ta turen innom meg å lese Å være Original det kommer ett nytt innlegg ganske snart .
      En mørk Familie Hemmelighet som belyser ett tema som det er bak mange lukkede dører.
      Ha en fin dag
      Fra Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg