Tirsdags kos med mamma :)

God kveld mine søte lesere <3 

 

 

I dag så har jeg vært i byen sammen med mamma en tur.  Mamma var allerede i byen å var på syns undersøkelse, pappa hadde kjørt henne dit siden det regnet sånn. Pappa ringte derfor meg etterpå å spurte om han skulle komme å hente meg å kjøre meg til byen siden det regnet helt sykt masse. Selvfølgelig sa jeg ja til det. Snille pappa. Mens jeg satt å ventet på at mamma skulle bli ferdig, så fikk jeg ei der til å stramme inn brillene mine siden jeg mister de av nesen. Hun oppdaget da at jeg har en dyp sprekk i ene siden, så det er ikke sikkert de varer så mye lenger. Derfor bestemte jeg meg for at når mamma var ferdig så skulle vi se på nye innfatninger til meg. Fikk derfor tak i en som var helt lik den jeg har hatt, bare i en annen farge. Så derfor kunne de derfor bare lett ta ut glassene fra de gamle å sette inn i de nye. Så utrolig lettvint å slippe å vente i noen uker på tilpassing og bestillinger av nye glass osv. 
Etterpå gikk vi i gågata en tur hvor vi også tok oss en liten lunsj. Utrolig koselig.
Etter en stund i byen dro jeg hjem, hvor jeg slappet av litt før Jøran kom hjem fra jobb og tannlegen. Da ble det pizza til middag. Nam nam! Akkurat nå sitter vi i sofaen å slapper av med å se på tv. Ser på hockeykamp. Lillehammer spiller borte mot Storhamar. Håper Lillehammer vinner. Heia L.I.K <3 

 

Er også veldig godt at jeg nå kan gå uten krykkene, halter fortsatt men har nå begynt så smått å kunne gå litt mer normalt enn før. Går fortsatt hos fysioterapeut, å får den treningen jeg trenger for å komme meg tilbake til jobb igjen i slutten av september når sykemeldingen min går ut. For når den går ut nå så er planen min at jeg skal tilbake igjen på jobb. Kjenner jeg gleder meg og gruer meg litt samtidig til det, men mest skal det bli godt å få en normal hverdag igjen. 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg