Helg = kos <3

God kveld søte lesere <3 

 

 

Da sitter jeg og Jøran å ser litt på tv å slapper av. Har tent lys i leiligheten. Nyter det at det er fredag og helg. I kveld så kan jeg ikke legge meg tidlig slik som jeg pleier å gjøre. I kveld er det nemlig selskap i Lundegården, å det vil si at jeg må dit klokken 01 i natt å være vakt. Mamma og pappa skal også komme dit i den tiden, for det må vaskes og ryddes der før det skal være konfirmasjon der imorgen. Jeg skal som sagt ikke vaske, det er derfor mamma og pappa kommer for å hjelpe meg slik at det blir gjort. Godt man har familie som kan steppe inn å hjelpe til når det trengs. For å få denne fredagskvelden til å gå, så skal vi se på tv og film og spise litt snacks. Ingenting er som helg. Da er det lov å kose seg med godteri osv. 



Angående morgendagen, så sa jeg det at jeg skulle foretelle dere hva det er jeg og Jøran skal. Jøran har nemlig ordnet bursdagsgave til meg. Han har fikset billetter i Scandinavium ( hjemmearenaen til Frölunda ) imorgen til hockeykampen som Frölunda skal ha hvor Mora gjester hallen. Gleder meg. Det vil si vi skal på dagstur til Göteborg imorgen. Drar imorgen tidlig og kommer hjem på natten. Kampen er ikke før ved 6-tiden, men vi skal shoppe litt først og spise middag før vi skal i hallen, så da er det greit å dra tidlig. Elsker den byen. Lenge siden vi har vært der, så skal bli veldig koselig å dra dit igjen, selvom det bare er for en dagstur. Herlig. Elsker at jeg og Jøran kan gjøre sånne ting. Love it. 

 

 

 


Blogges senere <3 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg