Dagen i går + bildedryss :)

God ettermiddag søte mennesker <3

 

I går sto vi opp tidlig å dro på dagstur til Göteborg. Det var en helt fantastisk tur. Fint vær stort sett hele tiden, noe regnbyger inni blant. Men alt i alt en fin dag. Det ble seier på hockeykampen, så en helt perfekt bursdagsgave fra kjæresten min. Selv om det ikke hadde blitt seier så hadde det uansett dette vært en bra gave. Gleder oss allerede til vi skal tilbake igjen.

 

Det ble en lang dag i går, vi dro fra her klokken 10 på morgenen og vi kom hjem igjen klokken 02 på natten. Derfor var det veldig godt i dag å kunne sove leeenge. Nå slapper vi av litt før vi skal i lundegården å hjelpe mamma, pappa og tante ungen min med å vaske og rydde etter konfirmasjon som var i går. Foten min verker fortsatt så jeg skal ta det med ro idag, men blir med for å være sosial. Blir ved også til at søndagsmiddag blir hos mamma og pappa i dag. Koselig. Kofferten min skal også i løpet av dagen bli pakket. Reiser jo til Krakow med mamma og søstrene mine i morgen. Gleder meg. Blir kjempe koselig. 

 

Blogges senere <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg