Da er dagen her :D

God morgen søte mennesker <3

 

Nå sitter jeg å slapper av etter en lang frokost mens jeg ser på en film. Kofferten min er ferdig pakket. Så nå er det bare å slappe av frem til mamma kommer å henter meg. Vi skal dra fra her klokken 13, så går turen innom Moelv for å plukke opp to av søstrene mine som skal sitte på med oss til Gardermoen. Min tredje søster og kona hennes kommer i egen bil til Gardermoen. Blir kjempe koselig å dra på tur med disse damene her. Skal kose oss masse.

 

Jøran dro på jobb for ikke så lenge siden. Var litt rart å si hade til han. Er lenge siden vi har vært fra hverandre. Men heldigvis så kommer jeg tilbake på torsdag, så er ikke så lenge jeg er borte fra han.

 

Mac’en min blir ikke med på turen, tenker at jeg skal heller prioritere å være sosial med søsterene mine og mamma. Ikke ofte vi er alene på tur, heller ikke så ofte vi ser hverandre. Så da vil jeg bruke mest tid på de. Men skal prøve å skrive litt underveis på bloggen via telefon. Men blir ikke helt  på samme måte som med mac’en. Så får se om jeg kanskje venter til jeg kommer hjem igjen. Digital kameraet mitt skal være med, så skal ta masse bilder. Gleder meg.

 

Håper dere får en fin uke <3 Blogges senere <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg