#sjekkdeg

God formiddag søte lesere 

 

 

 


I dag så våknet klokken 08, stolt av meg selv over at jeg klarte å stå opp så tidlig. Ikke egentlig veldig rart jeg sto opp så tidlig, hadde jo en legetime i byen som jeg måtte på klokken 10. Kom dit kvart på, men jeg kom ikke inn før halv 11 (var litt forsinket).

 

Vi pratet litt først om hvordan medisinen har fungert og om veien videre. Sykemelding jeg er i nå går ut på fredag den 13. Fikk ny sykemelding nå som varer i 1mnd. Må gå på medisinen til da for å få ett bedre innblikk i om medisinen fungerer, pluss at jeg må arbeide mye med fysioterapeuten min denne tiden.

 

På slutten av legetimen så skjedde det jeg egentlig bestilte timen for. Jeg skulle til gynekolog. Så da var det å gjøre seg klar slik at man fikk tatt celleprøve. Sjekker meg nesten hvert år for å bare være på den sikre siden. Dette er så viktig at vi gjør. Man kan aldri være for sikker. Så vær så snill å ta celleprøve å #sjekkdeg. Dette gjelder dere gutter/menn også, det er viktig å dra å sjekke seg. Det er ikke farlig. Det er gjort på 1-2-3. Jeg oppfordrer alle til å dra til legen. Vi i min familie har veldig mye forskjellige typer form for kreft. Derfor føler jeg at jeg vil være førevar å gjøre dette, jeg vil dra hvert år for å ta celleprøve for å #sjekkdeg.

VIKTIG JENTER OG GUTTER, SJEKK DERE!! 

 

 

 

*******

 

Akkurat nå sitter jeg hjemme å slapper av litt med tv mens jeg venter på at Jøran skal komme hjem fra jobb. Gleder meg. Jeg merker veldig på kroppen det at man er hjemme og ikke jobber. Er frustrert og føler ikke at jeg kommer noe vei, selvom jeg har kommet langt nå i forhold til da skaden skjedde 30.juni. Slik er det når man går så lenge hjemme. Men jeg håper nå at medisinen kan hjelpe meg *krysser fingrene* 

 

 

Blogges senere 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg