Overskyet høstdag!

God morgen søte lesere ♥

 

 

I dag så ringte vekkerklokken min klokken 8, men jeg sto ikke opp med engang da, jeg ble faktisk liggende der en stund å bare våkne litt ekstra. før jeg sto opp. Tok så en lang dusj, noe som var veldig godt. Skal i dusjen en gang til i kveld da, men da skal jeg vakse håret mitt i tillegg. Syns det er så godt. Ellers akkurat nå så sitter jeg i sofaen å skal til å spise frokost. Mine planer for dagen er jeg litt usikker på egentlig. Jeg har liksom ikke de store planene om dagen egentlig, det går stort sett i det samme. 

 

♥  Skal ut å gå en tur 

♥  Skrive noen innlegg på bloggen

♥  Slappe av med tv 

♥  Lage middag til Jøran kommer hjem 

 

 

Dette ble ett veldig kort innlegg, men skal som sagt få skrevet ned noen innlegg i dag, hvor av noen av de blir publisert i dag. 

 

 

Blogges senere 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg