Mine skjønnhetstips

God formiddag søte lesere 

 

 

Her for ikke så veldig lenge siden så fikk jeg ett spørsmål om jeg kunne skrive ett innlegg om hva slags sminke jeg bruker både til hverdags og til fest. Så da tenkte jeg at jeg kunne skrive ett lite innlegg om dette her.

Jeg kan si så mye som at det jeg bruker til hverdags og fest er nesten det samme, er bare noen få ting som er byttet ut med noe annet. 

 

Dette er det jeg bruker til hverdags sminke, powder bruker jeg ikke alltid, men for det meste. 

Dette bruker jeg da når jeg skal på fest. Noe veldig likt som hverdags mot av noe er byttet ut med annet. 

 

Som dere kanskje ser på bildet så er øyeskyggen min til hverdags og blusher som jeg bruker både til hverdags og fest nokså mye brukt, så jeg burde snart få tak i ny der. Men nå skal det sies. Det er ikke hver dag jeg bruker sminke da. Jeg kan faktisk gå uten sminke en del. Liker både å gå med sminke og uten sminke. 

*******

 

Jeg vet ikke helt om dere syntes dette her var noe interessant å lese om jeg? Er det eventuelt noe annet dere lurer på angående huden min? så er det bare å spørre i kommentarfeltet, så svarer jeg så godt jeg kan. Eller er det kanskje noe annet dere lurer på eller vil jeg skal skrive om? 

 

Blogges senere 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg