Fredags kos <3

God ettermiddag søte lesere 

 

 

Da Jøran kom hjem fra jobb så ble jeg skikkelig forbauset. Han begynte å bake, og når jeg spurte om hva da fikk jeg bare beskjed om ikke noe. Såg jo hva det var han skulle lage, nemlig sjokoladekake. Helt skjønt og bare rett å slett elsk at han ville lage kake helt selv uten at jeg skulle hjelpe til med noe. Dette skal vi altså kose oss med i kveld og resten av helgen. Gleder meg. Han har vært flink. Ser kjempe god ut. 

 

 

 

Flinke kjæresten min 

 

 

Blogges senere 

 

 

6 kommentarer
    1. Anna: Det er jo lov å kose seg da, å det at han hadde lagt så mye i det syns jeg bare var kjempe koselig. Er ikke ofte han gjør sånn, derfor syns jeg han var kjempe snill. ang det med vektnedgangen, så går den sakte nå men det er ikke pga kostholdet, for det har jeg endret.. eneste jeg ikke har endret er at jeg aldri skal sette en helt stopper for sukker, er lov å unne seg godt. Å sjokolademelk og kaker hele tiden er det jo ikke.. men jeg kan ikke legge ut bilder av hva jeg spiser hele tiden å hver dag.. derfor så blir det blandet.. å det er kanskje de søte sakene som har blitt mest vist her på bloggen.. Det med treningen går sakte ikke pga kostholdet men på grunn av at jeg ikke får trent på samme måte som før, på grunn av skaden i ankelen min og det at jeg har fått en nerve skade. Derfor får jeg stort sett bare gått tur å gjort litt andre øvelser.

      At du synes det er lite å lære her er ikke mitt problem, for jeg har ikke lagt vekt på at bloggen min skal være en treningsblogg.. dette er en blogg hvor jeg skriver om hva jeg mener å føler og om akkurat det jeg har lyst til. Skal du lære om vektnedgang bør du heller gå til noen som bare har det på bloggen sin i det store å hele. Synd at du ikke vil følge meg videre, som det virker som, på grunn av dette. Jeg er bare meg å blogger om alt å ingenting, kan ikke legge ut hver eneste ting jeg gjør å ikke gjør på denne bloggen hele tiden. Er bare utdrag fra dagen min som kommer her.

      Å at du ville se hvordan jeg bruker sminken min å ikke hva jeg brukte visste ikke jeg, for du utdypet ikke det.

    2. Snill? Når du prøver å gå ned, vil jeg heller si det er dårlig gjort…
      Jeg begynte å lese her for å lese om å lære om vektnedgang, som du virket veldig dedikert for når jeg fant bloggen. Litt skuffet må jeg si..! Sjokolademelk, og kaker stadigvekk?
      Jaja, lite å lære her, dessverre.
      Ang. Sminketips, håpet jeg på å se hvordan du bruker de forskjellige, ikke bare hva du bruker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg