God helg <3

God kveld søte lesere 

 

 

I helgen så har ikke jeg og Jøran store planer egentlig. Dagen imorgen kommer vel til å gå til å sove til vi våkner, å spise en sen frokost. Så får vi egentlig bare se det ann litt. Hvordan været er osv. Kanskje vi finner på å dra ut en tur eller gå en tur, hvem vet. Vi tar det som det kommer imorgen. På søndagen så er det hockeykamp igjen i hallen, så da skal jo Jøran jobbe hvert fall. Jeg skal opp dit jeg også, men jeg er så heldig at jeg blir plassert i en stol ved døra sånn at foten skal ha det bra. Syns det er kjempe fint at de der kan tilrettelegge slik for meg at det er mulig for meg å hjelpe til alikevel.

 

Håper dere alle får en fin helg uansett hva dere skal 

 

 

Blogges senere 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg