Min helg ❤️

God morgen søte mennesker <3
 

I helgen har jeg hatt litt fri fra bloggen, har hatt litt tid uten siden det har skjedd litt. På lørdag så hadde vi egentlig ikke noe planer. Men Jøran fant ut at vi skulle overraske svigermor, så vi stakk innom jysk en tur for å se på et bord og stoler som hun har hatt lyst på. Pakka det inn i bilen å dro hjem til henne med det. Det var jo flat pakket, så vi satte oss ned å monterte de 8 stolene, jeg prøvde å montere litt jeg også, men var vel Jøran som sto for det egentlig. Så spiste vi middag der. Veldig godt. Etter middagen så dro vi på butikken for henne for å handle. Da vi kom tilbake så fortsatte monteringen. Da var det det nye spisebordet som sto for tur. Så til slutt etter en del timer med montering så var altså 8 stk spisestue stoler og spisebord ferdig montert. Koset oss etterpå med eplekake og skal vi danse. Da vi kom hjem slappet vi av med film hjemme før vi la oss. I går på søndag så sov vi lenge. Spiste en sen frokost før vi måtte opp i hallen. Etter kampen dro vi hjem å spiste middag før vi slappet av med å se på opptak av stjernekamp. Så filme før vi la oss til å sove. Dette har altså vært helgen vår.

Akkurat nå sitter jeg i sofaen å spiser frokost. Mine planer for dagen blir ikke veldig mye. Er utrolig sliten og trøtt i kroppen, så blir det vel mest å slappe av hjemme idag men også ut å gå en treningstur da.

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg