Tanker i lufta …

God ettermiddag mine søte lesere 

 

Jeg må bare først få si det at jeg er veldig takknemlig for alle dere som støtt og stadig stikker innom bloggen min å leser. Tusen takk, setter jeg veldig stor pris på.  

Nå sitter jeg plantet i sofaen, å her har jeg sittet stort sett helt siden jeg sto opp. Men har også vært ute å gått en treningstur.  Så tenkte jeg nå bare skulle dele noen tanker med dere som jeg har.
 

*******

Disse tankene har jeg hatt i en god stund nå, de har liksom bare kommet mer frem nå i den perioden her hvor jeg er sykemeldt. En av de nokså største tankene mine er at jeg har lyst til å realisere en drøm som jeg har hatt veldig lenge, men som jeg ikke har klart å finnet ut hvordan jeg skal gjøre det. Ligger vel litt i det sikte nå også, men nå veit jeg litt mer om hvordan jeg eventuelt kan starte.
 

♥  Drømmen min er å få bedriften til familien min på pappa sin side oppe å gå igjen. Nemlig tekstil. Dette er noe jeg ikke har nevnt for pappa og mamma engang enda, men dette er noe som ligger hjerte mitt nokså nær. Det som stopper meg litt er jo att jeg ikke har den kunnskapen som det pappa har til dette. Så de jeg eventuelt må gjøre før denne tid er å gå på skole for å studere å vite om dette enda mer. Problemet mitt sånn sett er jo at jeg er litt det man kaller “skolelei” å orker ikke helt tanken på å sette meg på en skolebenk. Men jeg har derfor i den anledning vært å studert litt hva som står på internett å det er noe som kan lette det for meg, det er nemlig å ta studie via nette, altså nettstudier. Om dette skjer og når det eventuelt skjer vet jeg ikke, blir i hvert fall om noen år, det å realisere drømmen. Men det å ta studie på nettet kan jeg jo allerede starte med nå. Er bare økonomien som stopper meg litt, koster en del, så må fortsatt tenke en del på det. Men dette er en av de største tankene som går rundt omkring i hodet mitt. 

 

♥  En annen tanke som jeg tenker på er også angående nettstudier, det er å fortsette med å få en høyere utdanning innen kontor/ administrasjon. Dette koster også litt. 

*******

Det at disse nettstudier koster litt må man jo egentlig regne litt med da, men man må jo se det store i det, når man fullfører studiet i den høyere utdannelsen som man skal studere, så er du jo ferdig utdannet å får ett vitnemål på lik linje som de som går på skolen. Alt er likt bortsett fra at du kan studere hvor du vil å akkurat når du vil å bruke den tiden du trenger innen for en viss periode på å fullføre innleveringsoppgavene. Jeg tenker litt mer og mer på angående dette å gjøre det, men jeg må forhøre meg om hva mine foreldre synes om akkurat dette her. Vil lufte idéen min om å studere på nett med de. Jeg synes det virker veldig interessant hvert fall, å jeg har veldig lyst til å gjøre det. Får bare se hva jeg finner ut av etterhvert. Skal bruke litt mer tid på å tenke på dette, siden det er mye penger som må brukes. 

 

 

Q: Har dere noen tanker eller drømmer som dere ikke helt vet om dere skal gjøre eller ikke? 

 

 

Blogges senere 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg