Problemet løst …

God morgen søte lesere 

 

 

Nå sitter jeg faktisk å ser på tv og slapper av, men jeg er ikke i leiligheten, jeg er faktisk i huset til mamma og pappa. Er en fyr fra alarmsentralen som er her for å fikse ett problem og en feil. Så da måtte jeg faktisk opp tidlig idag, men var godt det å gikk greit. Også slapp jeg å gå, snille kjæresten min kjørte meg opp hit å dro på jobb etterpå. Fyren fra sentralen kom klokken 09, så her må jeg være i hvert fall til han er ferdig. Men jeg blir nok her fram til jeg har kiropraktor time uansett, før jeg drar til leiligheten igjen. 

Virker faktisk som at det snart alt skal være i orden her, så da blir han vel ferdig før jeg tenkte hvert fall. Godt det er i orden hvert fall. 


*******

Resten av dagen kommer vel til å gå til å ta en treningstur og slappe av fram til Jøran kommer hjem fra jobb. 

 

 

Blogges senere 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg