Dagen i dag …

God ettermiddag søte lesere 

 

 

Nå er jeg kommet hjem igjen i leiligheten. Godt å slappe av i sofaen. Var i huset til mamma og pappa frem til klokken 12, da gikk jeg til kiropraktoren min for timen min litt før klokken 13. Etterpå stakk jeg innom butikken for å handle inn noe mat. På veien til kiropraktoren og videre fra butikken og hjem så tok jeg treningsturen min da. Tar en “ordentlig” treningstur imorgen. Men til tross for en mindre gå tur i dag, så fikk jeg fortsatt tatt ett bilde. 

 

Høsten er så fin selv om det er fuktig i lufta. 

 

 

Nå sitter jeg som sagt i sofaen hjemme å slapper av med litt tv. Sitter å ser på programmet som heter Extreme home makeover. Helt fantastisk program å hva de klarer å få gjort på så kort tid, og ikke minst for noen rørende historier. Sitter å tørker tårer jevnlig. Så nå er det bare å vente på at Jøran kommer hjem fra jobb om ca en time. 

 

Blogges senere 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg