Oppdatering av helgen <3

God kveld søte lesere 

 

 

Tenkte jeg nå skulle oppdatere dere litt på hvordan helgen har vært.

 På lørdag så sov jeg og Jøran lenge, det var veldig godt. Men da vi skulle spise frokost så trodde vi at vi hadde brød, men det var uheldigvis blitt mugnet, så gikk i fryseren for å se om vi hadde igjen baguetter men det var dessverre tomt. Derfor tok vi beina fatt å gikk en tur i forfriskede vær til butikken for å handle, vi handlet også inn middagsmat. Vi spiste den dagen en sen frokost og koste oss med hockeykamp på tv resten av dagen og kvelden, og spiste hamburger til middag. Veldig koselig. Måtte holde oss (eller meg rettere sagt) våkne til vi skulle til Lundegården klokken 01 for å se hvordan det var der etter selskapet. 

På søndag så sov vi også lenge. Ingen ting som er bedre enn det når det er helg. Våkne opp ved siden av kjæresten uten å stresse. Dagen ble brukt til å spise en sen frokost og slappe av med tv før vi skulle opp i hallen på hockeykamp. i løpet av kampen fikk jeg vanvittig kraftig hodepine, så fikk legge meg på vaktrommet å slappe av. Etter kampen reiste vi hjem å stekte en pizza mens vi satt å såg på tv-aksjonen på tv før vi gikk å la oss. 

Ble kanskje ikke så veldig bra innlegg, men oppsummerer helgen hvert fall. Vi hadde en koselig helg. 

 

 

Blogges senere 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg