Dagen i dag..!

God kveld søte lesere 

 

 

I dag så startet dagen med at jeg ble vekket klokken 0550 av Jøran som gav meg ett hade kyss før han dro på jobb. Jeg sendte etterpå en melding til Jøran (slik jeg alltid pleier å gjøre når han drar på jobb, han gjør det samme til meg når jeg har dratt på jobb før han) hvor jeg på den sms ønsker han en fin dag på jobb. Synes det er så koselig å sende og like koselig å få. Pleier som regel å legge meg til å sove litt til før jeg står opp, men i dag så fikk jeg bare ikke sove, tok nesten en time før jeg sovnet uten å være klar over det, tydeligvis. For når jeg plutselig åpnet øynene mine igjen å såg på klokken så var den allerede blitt 10. Ikke meningen at jeg skulle sove så lenge, men på grunn av hodepinen i går så var den såpass kraftig at den slo til fortsatt når jeg våknet igjen. Så skulle tydeligvis ikke ha sovnet etter at Jøran dro på jobb, jeg skulle ha stått opp å gått ut en tur for å få frisk luft. Så blir vel det imorgen, kanskje. Får se hvor trøtt jeg er når Jøran drar på jobb, hvis ikke så blir klokken satt på til 8 (så får jeg sovet litt, men ikke for mye). Vel etter at jeg hadde fått i meg frokost så gikk jeg ut en tur. Veldig forfriskende å gått med tanke på fortsatt hodepine. 

 

Litt utpå formiddagen så hadde jeg time hos kiropraktoren min igjen. Rart å si det men like godt å bli knekt hver gang. Litt sånn godt vondt, om dere skjønner hva jeg mener? 

 

Senere på ettermiddagen så hadde jeg visning av lokalet på Lundegården, for hun som skal ha selskap der i helgen. Etterpå spiste jeg og Jøran middag, i dag ble det kebab tallerken. Godt godt godt. 

Akkurat nå i dette øyeblikk så sitter jeg alene hjemme å slapper av med tv å hviler foten, mens Jøran er i hallen på ett møte. 

 

 

Blogges senere 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg