Oppdatering av di siste dagene

God morgen søte lesere 

 

 

Har hatt noen dårlige perioder i de siste, men også noen gode.. så derfor tok jeg noen dager fri fra bloggingen. Beklager at det kan bli noen sånne dager, men medisinen jeg går på tar litt på noen dager. Vel, på grunn av noen dager borte fra bloggen så tenkte jeg å oppdatere litt om dagene som har vært da. 

Tirsdag gikk dagen til å slappe av og gå en tur, før man senere på dagen skulle til hotellet på personalmøte med jobben. Der ble det også ordnet med aktivitet på slutten med oppgaver litt ala farmen. Vi ble delt inn i grupper også skulle en person fra hvert lag gjør hvert fall en oppgave hver, men på laget mitt så var vi ikke nok, så to stykker måtte gjøre flere oppgaver, dette litt fordi det var ikke alt jeg kunne være med på. Men det var morsomt å gjøre noe sånt sammen. Etter møte så kom jeg hjem til at Jøran hadde laget pizzadeig. Vi spiste pizza til hockey kampen. 

Onsdag hadde jeg ikke en helt bra dag,sov hele dagen, stort sett.  Hadde også fått en ny bivirkning på medisinen min (den går under vanlig, så ikke noe å si ifra om) noe som ikke kunne være særlig koselig for Jøran, stakkars. Hadde fått skikkelig humørsvingninger hvor jeg var sur og plutselig begynte å grine etterpå, å beklaget oppførselen min. Liker ikke når jeg plutselig blir sånn uten at jeg tenker over det. Men heldigvis så skjønte jeg at det jeg hadde gjort var galt, så jeg var ikke helt fjern, men uansett sånn oppførsel er ikke koselig å oppleve og ikke koselig å være sånn heller. Så håper jeg ikke får mange av disse dagene der. Etter middag så dro vi til svigermor en tur. Hun måtte ha hjelp med handle mat, også hadde hun fått nytt kjøleskap og fryser. Vi var hos henne til klokken 11 på kvelden. Koselig å sitte å prate lenge å tiden bare flyr i godt lag. Da vi kom hjem så var det nesten å finne senga med en gang. 

Torsdag da var planen min å stå opp tidlig, gå en lang tur, ta en god varm dusj og spise frokost før jeg skulle sortere i klærne mine. Det skjedde altså ikke. Vanskelig om dagen å stå opp tidlig, er så trøtt. Men det jeg derimot fikk gjort var å vaske leiligheten. Brukte altså hele dagen på det til Jøran kom hjem fra jobb. Går ikke fort med meg for å si det mildt sagt. Da Jøran kom hjem fra jobb så fikk vi snudd om litt på stua. Jeg er fornøyd med hvordan resultatet ble. 

Før 

 


Etter


Fikk tatt en lang god dusj (omsider) spiste også middag før Jøran måtte i hallen, jeg dro dit lit senere. Der møtte jeg ei venninne som jeg satt å såg hockeykampen med, som jeg var med hele kampen. Møtte også på ei anna venninne i andre pausa, koselig å møte på henne også. Etter kampen så kjørte vi venninna mi hjem (hun jeg hadde sett kampen sammen med) før vi reiste hjem å slappet av med tv før natten. 

Tilbake til dagen i dag, så våknet jeg klokken 10 å kunne egentlig tenkt med å sove enda lenger, men vil ikke sove bort dagen heller, så sto derfor opp å tok en dusj. Ingenting er som en god dusj for å våkne. Nå har jeg akkurat spist frokosten min. Dette her er litt av planene for dagen 

Ta en dusj 

Spise frokost 

Rydde i klærne mine

Gå en tur 

Levere nøkkel til de som skal ha selskap i lundegården 

Spise middag 

 

Blogges senere 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg