Oppsummering av helgen …

God morgen søte lesere 

 

 

I helgen så har vi stort sett bare vært hjemme å slappet av. Godt å ha noen sånne helger hvor du ikke skal altfor mye. Vi sov lenge på lørdag og dro til byen for å gå litt å se, møtte på svigerfar hvor vi ble stående å prate litt med han, men til tross for at solen skinte å varmet så var det en sur vind som gjorde at det ble fort kaldt å stå ute. Vi dro hjem å ikke så veldig lenge etterpå så måtte vi nesten ut igjen. Da ble jeg kontaktet av hun som skulle ha selskap i lundegården på kvelden, de var i lokalt å drev å fikset men det var veldig kaldt der, så da måtte vi dra dit for å fikse på det, gikk fort det så da vi kom hjem startet man med å lage middag. På kvelden koste vi oss med å se på finalen i stjernekamp, også så vi på opptaket av skal vi danse. Koselig kveld. Kunne ha hatt mulighet til å skrive innlegg, men ville bruke tiden på å være sosial med kjæresten min. Må jo pleie kjærligheten. Føler ikke at jeg kan sitte for mye fremfor mac´en å skrive. 

På søndag så sov vi lenge, spiste frokost før vi dro til lundegården for å ta imot nøkkelen igjen fra de som har hatt selskap. Vi gikk over litt i lokalet å såg etter at ting var som det skulle, så nå gjenstår det bare å få vasket lokalet noe jeg må ha hjelp til. Etterpå da vi dro hjem å like før jeg skulle starte med middagen så ble vi oppringt av svigermor. Hun var sulten å men ville ikke lage middag selv, så da koste vi oss hjemme hos henne med Kebabtallerken på take away. Utrolig godt. Fikk også servert is til dessert av svigermor. Alltid like koselig. Da vi skulle hjem etter noen timer dro vi innom huset til mamma og pappa. Der fikk vi ett syn vi ikke ville se. Fryseren til mamma har blitt ødelagt, så alt av mat mamma har hatt der er ødelagt. Så alt må kastes. Huff ikke bra at det har skjedd når de er borte. fikk satt på sikringen igjen så det har fått fryst litt. Da blir det litt lettere å kaste det. 

*******
 

Nå sitter jeg i huset til mamma og pappa, kom hit etter å ha vært hos fysioterapeuten min. Nå skal jeg altså begynne å kaste maten, for så etterpå må jeg vaske fryseren. Lukter ikke noe godt for å si det sånn, så det trengs. Fryseren har visst stått uten strøm lenge med tanke på hvordan maten såg ut før vi fikk fryst igjen. Håper jeg blir ferdig før Jøran er ferdig på jobb. 

 

 

Blogges senere 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg