Hverdagsinnlegg

God ettermiddag søte lesere <3

Nå sitter jeg å slapper litt av etter å ha vært hos fysioterapeut. Har begynt på en sånn treningsgruppe for å få trent foten mer. Medisinen som jeg har gått med i snart en mnd fungerer ikke som den skal på meg, så jeg driver nå å trapper ned på den. Har også fått beskjed om at jeg kanskje skal på nevrologisk avdeling på sykehuset, men det skal jeg få vite mer om når jeg skal til fastlegen min neste fredag. I mellomtiden får jeg trent mer for å prøve ut flere øvelser på foten min. Skal dit igjen allerede nå på fredag.

<3 I går skulle dagen min gå til å vaske fryseren hos mamma. Men dagen i går var ikke slik jeg hadde tenkt. Kroppen min var skikkelig sliten og trøtt, så var veldig glad for at ei av mine venninner spurte om vi skulle møtes i byen. Var godt å komme ut å det ble mye gåing. Etterpå hadde jeg skikkelig vondt i beina og ryggen. Ble derfor sittende å slappe av i stolen til mamma for å se om jeg kunne klare å vaske etterpå. Men jeg var helt utkjørt i kroppen, så når Jøran kom etter jobb så lå visst jeg å sov i stolen, hadde visst gjort det en stund.

<3 I dag så var jeg så heldig at Jøran kjørte meg helt opp hit før han skulle på jobb. Så utrolig snilt. Han er bare best. Hadde fikset med meg frokost som jeg spiste i huset til mamma og pappa. Etterpå tok jeg i gang å fikk vasket fryseren, en gang hvert fall før jeg skulle til fysioterapeut. Nå sitter jeg som sagt å slapper av litt før jeg skal i gang å vaske fryseren en gang til. Må flere omganger vasker til i den fryseren der for å få den til å ikke lukte mer.

Hvordan har dagen deres vært da?

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg