Planer for dagen ..

God ettermiddag søte leser ♥

 

 

I dag så har jeg bestemt meg for at det blir en rolig dag hjemme i stede for. Jeg skulle egentlig opp til huset til mamma og pappa for å fortsette med å ta noen vasker til i fryseren. Men da jeg våknet i dag så kjente jeg at halsen min ikke er bra. Så jeg valgte derfor å bli her hjemme idag, så tar jeg heller å vasker fryseren imorgen etter trening hos fysioterapeut. 

 

Så derfor blir planene mine i dag å gjøre dette her

 

♥  Spise frokost 

♥  Sette på oppvaskmaskinen 

♥  Vaske klær 

♥  Slappe av i sofaen under pleddet mitt å pleie halsen

♥  Lage middag

♥  Se på hockeykamper ( L.I.K sin bortekamp og Frölunda sin hjemmekamp ) 

 

Ellers så sitter jeg akkurat nå å hviler litt, veldig tung pustet, lite energi når man er syk. Har også bestilt noe som skal komme i posten om ikke mange dager. Gleder meg masse, har ønsket meg sånn lenge. En av delene kom i posten allerede i dag, så resten kommer om noen dager. Kan ikke vente til å ta det i bruk. Blir så bra. Beklager at jeg snakker litt i gåte her, men jeg vil ikke fortelle hva det er enda før jeg har fått det i posten. Så holder dere litt på pine benken enda, men lover at jeg skal fortelle hva det senere. 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg